PORQUE ESTO ES AFRIKA.

11 - Ett land du vill besöka

Har alltid och kommer alltid att vara Afrika.

Afrika är landet jag drömt om i flera års tid och jag skulle verkligen vilja bo där några år, helst när jag fått barn och dem fortfarande är små, Där skulle jag vilja jobba med volontärarbete, lära mina barn vad som är viktigt i livet och samtidigt resa runt så mycket som tiden tillåter. Afrika har så många olika sidor att bjuda på, på både gott och ont. Trots all misär som detta land trots allt varit med om, sjukdomar, fattigdom och svält, så utstrålar Afrika en sorts lycka och kärlek.
Sedan är Afrika ett väldigt rikt land. Moder Jord.har verkligen lyckats just här då allt verkar vara så otroligt vackert med all grönska och sitt sprudlande djurliv.

Jag kan helt klart tänka mig att ge upp allt jag har här i Norden, bara för att få bo i detta underbara land.

Rättelse: Min vän Emil var snäll nog att påminna mig om att Afrika är en världsdel, vilket jag faktiskt inte hade i tankarna när jag skrev detta inlägg x) Så; En Världsdel jag vill besöka skulle ha varit en mer passande rubrik.
 

Kommentarer
Postat av: Savannah

Ville bara säga att jag gillar verkligen din blogg! Så intressant och inspirerande! Och jag läser aldrig andras bloggar, tycker det är ointressant men ditt däremot har tagit min uppmärksamhet!

Svar: Tack så jättemycket! Vad glad jag blir! :3 Ska försöka hitta inspirationen till att blogga mer bara, men hoppas du fortsätter gilla den!! :D
Anna Vestermark

2013-05-07 @ 14:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback