IF YOU DO ME RIGHT, I'M GONNA DO RIGHT BY YOU.

På senaste tiden har det blivit en hel del slarv med både mat och träning. Jag var sjuk där 2 veckor och då orkade jag ärligt talat inte bry mig. Pasta, bröd och allt annat onyttigt som inte var snacks eller godis åkte ned och portionernas storlek var det sista jag brydde mig om. Nu har jag i alla fall kommit in på rätt spår igen och om jag bara sköter mig nu och ser till att träna minst 4 gånger i veckan och försöker röra på mig varje dag kan mitt schema komma att fungera. Min plan är att gå ned minst 1 kg per vecka vilket kommer resultera i 12 kg innan nyår. Jag inser själv att detta är väldigt tajt men en människa ska i regel klara av att gå ned 1-1,5 kg per vecka med bra kost och träning, ingen svält här inte! Vi får se om jag ens väljer att gå ned allt detta då jag absolut inte vill se ut som ett skelett. Eftersom jag även kommer bygga muskler så kan det hända att jag endast ser förändringar på kroppen och inte på vågen. Jag hoppas i alla fall på det bästa och jag vet att jag kommer klara detta bara jag sköter mig. Idag har det vilket fall gått väldigt bra både mat- och träningsmässigt. Fortsätter jag som idag kommer jag ha min drömkropp nästa år.
 
Har jag gått ned minst 9 kg innan nyår så har jag lovat mig en rejäl hår-make-over just innan nyår så jag får känna mig fin. Detta peppar något så enormt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback