UNDERTOW.

Kom nyss hem från att ha varit på en gratis hudvårds/make up-rådgivning. Hade riktigt trevligt och jag gillade vissa av produkterna skarpt! Kände mig även lite extra modig där när vi sminkade oss och drog på ett lager med knallrött läppstift. Jag kan bara säga en sak: Jag kommer införskaffa ett! Dock vill jag nog ha det lite mindre rosa-rött, men det blir av!
Jag tycker verkligen att röda läppstift är jättesnyggt men jag har aldrig vågat testa det förut eftersom jag dels trott att jag inte kommer gilla att ha läppstift då det känns som att det kletar väldigt mycket. Detta är då första gången jag på riktigt använder det och nu, efter att ha burit det kanske 2 timmar känns det fortfarande bra och det håller sig kvar på läpparna.
 
Dagens självkänsla och självförtroendeuppgift:
- En egenskap jag har ä att jag är väldigt sympatisk. Jag bryr mig väldigt mycket om mina vänner och ser verkligen till att de vet att jag alltid finns där och att de kan lita på mig.
- Jag är duktig när det kommer till hudvård. Det är ett jättestort intresse och jag suger verkligen åt mig allt jag hör och försöker ta reda på så mycket jag bara kan. När det kommer till det ämnet vet jag verkligen vad jag pratar om.
 
Jag gillade detta skarpt. Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: tina bäckström

jättesnyggt!!

Svar: Tack så jättemycket :D
Anna Vestermark

2012-11-09 @ 18:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback