START ME UP.

Ibland vill jag bara kura ihop mig i soffan med en chipspåse, massvis med godis, gråta ut, se en bra film och bara skita i allt det här. Det enda, absolut enda, som får mig att fortsätta är tankarna på hur nöjd jag kommer vara med min kropp, alla fina kläder jag kommer bära upp så mycket bättre, mitt nya fina hår och tanken på hur bra min kropp kommer må. Tanken på hur snygg jag kommer känna mig och faktiskt vara är det enda som får mig att hålla ut och fortsätta. Det kommer bli lättare sen.
 
Bara jag skärper mig så kommer det gå.
 
Dagens självkänsla och självförtroendeuppgift:
- Jag är duktig på att ta hand om mig själv. Jag har så pass mycket kunskap att jag vet vad som är bra och vad som är dåligt för min kropp.
- Jag har stora och vackra ögon som utmärker sig.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Victorias fotovärld

Coolt foto!

2012-11-17 @ 00:37:11
URL: http://victoriarennerstahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback