ISLAND & SHORES.

06 - Mål på kort sikt för denna månad och varför
 
Mitt första mål är väl egentligen att komma igång på riktigt med träningen igen. Slarvade där ett tag och nu har jag inte varit på gymmet på snart 2 veckor. Detta är inte okej. Jag har som tur var kompenserat med att gå mycket promenader och jag gjorde de där videorna för några dagar sedan, ska nog även göra dem idag igen. Men, jag måste börja komma mig iväg till gymmet igen om det ska bli något gjort på riktigt. Är jag väl på gymmet så ger jag gärnet, 110 %, men här hemma blir det lätt att man till exempel hellre fastnar vid datorn eller bara sätter sig med Tommy i soffan och kikar på när han sitter och spelar eller ser House och The Walking Dead. Det är dags för lite självbehärskning nu!

Andra målet är att vi ska ha hittat en lägenhet i Norge så vi slipper oroa oss för det. Just ja, jag har ju inte nämnt här på bloggen att jag, Tommy och Bea flyttar till Norge de första dagarna i Januari. Det kommer bli ett riktigt äventyr och jag ser verkligen fram emot det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback