HEY HO HERE SHE GOES, EITHER A LITTLE TOO HIGH OR A LITTLE TOO LOW, GOT NO SELF-ESTEEM AND VERTIGO, CAUSE SHE THINKS SHE'S MADE OF CANDY.

 
01 - En nytagen bild på dig och 10 fakta om dig själv
 
- Jag köper hellre hudvårdsprodukter eller sådant som har med hälsa att göra istället för kläder eftersom jag är så kräsen och ledsnar fort. Detta ska det då bli en drastisk ändring på då jag i princip hatar allt som finns i min garderob.
 
- Jag älskar mjölk och hatar läsk. Jag dricker mjölk till ALLT. Pizza, skrov, snacks och godis. Har inte druckit läsk på flera år, använde det endast som groggvirke under en kortare tid tills jag märkte att juice var godare.
 
- Det värsta jag vet är när människor drar i mina öronsnibbar. Jag inbillar mig att de ska dras ut och trycker därför alltid tillbaka dem.
 
- Mitt favoritgodis är Knattar, de små röda, gula, gröna kulorna som finns på lösvikt. Blir aldrig less på dem. Mitt hatgodis är lakrits, har bara "ätit" (spottade ut) detta en gång och det var över 10 år sedan. Kommer aldrig glömma den förfärliga smaken.
 
- Jag brukar drömma att jag är en superhjälte. Drömmarna utspelar sig alltid på mina förra skolor, antingen Hjoggböleskolan eller Bureåskolan, dock inte på Anderstorpsskolan ännu men jag hoppas det kommer. Min superkraft är alltid att jag kan hoppa hur högt och långt jag vill.
 
- Min drömbil är Ford Mustang Shelby GT 500 -67. Fick jag en svindyr Lamborgini skulle jag lätt sälja den och köpa min Mustang.
 
- Jag fick en whiplash-skada i krocken för ca 2 månader sedan och idag hos kiropraktikern fick jag veta att den läkt.
 
- Mitt drömyrke enda sedan jag var liten är att bli brandman. Jag gav tyvärr upp drömmen då jag insåg att det skulle krävas lite mer än vad jag hade kunnat ge. Jag kan dock inte låta bli att flyta iväg ibland och så fort jag hör om någon som jobbar med det eller ser en brandbil blir jag alldeles mosig i kropp och sinne och tänker bara på hur det hade kunnat vara. Nu satsar jag på att få fara till Afrika och hjälpa människor på det sättet istället för att rädda personer ur brinnande hus.
 
-  Det bästa jag vet är att bli kittlad, inte "attack-kittlad" utan kittlad med fingertopprna. Jag kan sitta i timmar och får aldrig nog. Skönast är det under fötterna!
 
- Jag kan äta i princip vad som helst, hur äckligt det än smakar, så länge jag vet att det gynnar min kropp. Det enda jag i princip inte fått i mig är mitt 100% organiska proteinpulver som jag nu mera måste blanda ut i smoothies. Jag drack en shake utblandad med bara mjölk och det var det värsta jag någonsin ätit. Jag tvingade i mig den till sista droppen för att inte slösa på proteinpulvret.
 Nyaste bilden som existerar!
 

Kommentarer
Postat av: Emelie - Fotograf och design

sv/ tack så jättejättemycket!! och lycka till själv, du är superduktig!:)

Svar: Var så god och tack själv :3
Anna Vestermark

2012-11-08 @ 20:07:57
URL: http://emelieringblom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback