AND YOU LEARN.

Tänkte ta tag i den där uppdateringen angående användadet av Asemera ögonfransserum. Varför jag inte skrivit om det tidigare är helt enkelt av den anledningen att jag inte ansett att det fungerat. Jag använde det längre än de 8 veckor man skulle och jag såg inte minsta skillnad förutom att ett "glapp" mellan två av mina ögonfransar försvann. Jag använder det fortfarande av och till eftersom den inte tagit slut och jag är en sådan människa som inte kan slänga produkter, jag måste använda upp dem hur dåliga de än är. Jag slänger endast bort produkter som datumet gått ut på. Men åter till serumet. På mig fungerade det inte men jag hoppas att andra som testat fått bättre resultat. Som sagt, alla produkter fungerar inte på alla människor. Tycker naturligtvis att detta var synd då jag gärna vill ha längre och fylligare fransar, vilken tur för mig att det finns andra serum. Jag är väldigt tacksam att jag inte köpte detta till fullt pris, 799 kr för 5 ml, utan på en sida där det var gigantisk rea, 249 kr, där av har jag inte spenderat allt för mycket pengar i onödan.
 
Här näst blir det i alla fall att antingen testa på Xlash eller Lashtonic som man har hört mycket gott om, bland annat av min kära syster som använt båda två, eller så ska jag testa iLash från märket White One som också är väldigt omtalat och omtyckt. Om ni läsare har testat något serum ni tycker har fungerat bra så får ni gärna lämna en kommentar!
 
Dagens självkänsla och självförtroendeuppgift:
- Jag är jättenöjd med mina händer. Tycker att jag har långa fina fingrar som är proportionerliga till resten av händerna. Gillar dem speciellt när jag har långa fina naglar men de är även fina med korta naglar.
- Just nu har jag inte haft inspiration till att fota på länge, men när jag väl har det är jag duktig.
 
Någon som ser en förbättring som inte jag ser?
 
 

Kommentarer
Postat av: mos

oj, hahah jag kommer låta så dryg och stroppig nu men... läs detta http://www.lakemedelsverket.se/Alla-nyheter/NYHETER-2012/Varning-for-produkter-for-tillvaxt-av-ogonfransar-och-ogonbryn/ och sen så kollar du upp ingredienserna på just det serumet du har, så det inte innehåller några av de där konstiga ämnena! En annan sak som funkat iallafall för mig är ricinolja :) kostar typ 70 spänn på apoteket!
ps. jag har också rätt fina händer om jag får säga det själv. hehe

Svar: Oj! Det där ska jag kika på! Vill verkligen inte ha en massa skit nära mina ögon! Tack så jättemycket för tipset och du behöver inte oroa dig för att låta dryg eller så, det är sådana här tips jag vill ha om någon läst eller hört något som är bra att veta :) Och just ja.. Ang päls-inlägget! Jag hade skrivit ett jättelångt och bra svar och sen tryckte jag på någon knapp så allt försvann. Just typiskt! Jag blev så less så jag inte okade skriva om det och ville typ dö! Hade verkligen tänkt igenom allt och så POFF borta -.- Men, jag höll med om i princip allt du sa, minns inte det lilla jag hade andra åsikter om så det var nog inget viktigt, och jag började faktiskt kika på second-handpälsar och mer på syntet! ;)
Anna Vestermark

2012-11-08 @ 20:21:56
URL: http://prinsmos.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback