JAG MÅSTE INTE SLUTA NU. JAG SLUTAR NÄR JAG VILL.

Äntligen blev det att fara och gymma! Inget hårt pass med tanke på att jag inte gymmat på ca 5 veckor nu, men jag fick röra på mig i alla fall vilket är något helt annat än vad man kan säga att jag gjort de senaste veckorna. Armar och kondition blev det denna dag. Jag började gymma där runt klockan 3 och blev klar kring 4, kort men ändå värt det. Tajtare tider välkomnas med öppna armar. Tog en svängom på stan också för att checka vad staden hade att erbjuda i springskor-väg. Jag har insett att Converse kanske fungerar bäst som vardags-skor. Efter det blev jag bjuden på mat på Wok and Roll av min älskade karl och efter det blev det Hungergames med Antonia. En film jag varmt kan rekommendera.

Det är dags att skärpa sig nu. Jag har fallit alldeles för lätt för sockersuget, inte lika illa som förut, men jag har fallit. Jag kan nog inte ens räkna hur många chipspåsar som har slunkit ned under detta uppehåll. Fy skäms. Jag vet att jag klarar mig utan godis, det har jag bevisat förut, och jag kan göra det igen. Från och med nu blir det inget snacks, godis, fikabröd eller skräpmat för min del. Jag lovar er detta.
Jag måste även börja om med att mäta och fota. Jag måste börja mena allvar med detta. Jag ska verkligen vara nöjd innan sommaren.

Jag tror att jag kör på detta ännu en gång.

Kommentarer
Postat av: Louise

sv: Ja de bästa tipsen jag kan komma på nu är att träna med en polare, så man kan peppa varandra!



Andra är (iaf för min del som är student) är att betalar jag för gymkort så känner jag att jag måste åka och träna annars har man slängt ut pengar i ondödan. Och pengarna man spar av att inte köpa onyttigheter kan man lägga på andra saker, typ en nya skor.



Sista tipset är att hålla ut, jag var på mitt första gympa pass idag och trodde jag skulle svimma, men det blir lättare och lättare med tiden ;)

2012-03-28 @ 22:41:41
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback