I DON'T CARE IF THE WHOLE CLUB IS DEAD 'CUS THE PARTY'S IN MY HEAD, THE PARTY'S IN MY HEAD.

Fredagens sysselsättning blev utgång med Alma, Lisette, Sofie, Lisa och Antonia. Det var dock fail att hela staden valt att fara till Mollys/Allstar istället för att komma upp till Folkparken, men vi sörjde inte länge. Dansgolvet intogs med bravur och idag är träningsvärken ett faktum. Majoriteten av oss blev även snyggt sminkade av duktiga Antonia. Jag fick en kombination av guld och mörkgrönt vilket jag gillade skarpt. Till min besvikelse så valde dock ett av mina ögon att läcka under hela kvällen vilket resulterade i utsmetat smink och ständig påbättring under varje toalettbesök. Jag hade en väldigt ihärdig make up runt hela ögat, men mitt ständiga gråtande klippte av och förstörde den markerade looken. Men jag skall icket misströsta. Kvällen blev underbar och folket var ärligt talat bland de bästa jag någonsin festat med. Riktigt rolig kväll, men en sak jag gråter blod över är att kameran inte fick följa med.

Instagrambild snodd av Sofie i brist på egna bilder. Ni ser väldigt tydligt hur min sminkning kollapsade, annars var vi väldigt snygga hela högen.


Kommentarer
Postat av: Lisette

Vi får göra om det nån gång och förhoppningsvis är det fler folk på plats då ;)

2012-03-03 @ 17:26:07
URL: http://lissielimelight.blogg.se/
Postat av: malin

härlig bild. hoppas ni hade skoj igår :)

2012-03-03 @ 19:05:38
URL: http://malinjonssons.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback