MY NAME IS LUKA, I LIVE ON THE SECOND FLOOR.

Semesterdag nr 4: Steg upp tidigt, duschade, hade sönder en tvättställning och sen blev jag upphämtad av mina föräldrar för att börja bege oss mot dagens event; Universeum. Stötte på en hel del vackra och konstiga djur innan det blev dags för oss att dra oss in till stan för att möta upp syster och självklart shoppa. Det blev ett tunt skjortlinne från JC, en sweatshirt från Beyond Retro, mascara, kajal och sminkborttagningsmedel från The Body Shop och ett par glasögon samt en stickad tröja från Weekday - extremt nöjd må jag säga.
 
När vi gått tills våra fötter i princip blödde bestämde vi oss för att bege oss hem till systers och Magnus boning för att äta god mat och spela vårt införskaffade frågespel - Inte ens nära. Och där avslutades den mycket trevliga dagen i Göteborg.
 
VARNING SYSTER! De två sista bilderrna är av ormar. Det som jag tyvärr hatar är att det verkligen syns hur hög ISO jag behövde ha.
Vitörad silkesapa.
Jättelövgroda.
Boomslang.
Svartsvansad Mamba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback