JAG BLÅSTE MINA DRÖMMAR I BALLONGER SOM JAG KNÖT PÅ BALKONGEN.

Självklart så var jag tvungen att kika förbi inne på The Body Shops rea och jag gick ju, ännu mera självklart, inte ut där ifrån tomhänt.

Det blev:
- AFRICA SPA WISDOM SHOWER CREAM.
- AFRICA SPA WISDOM BODY BALM.
- DOUBLE-SIDED FOOT FILE.
+ WARMING MINERAL MASK som man fick på köpet när man handlade för över 350 kr.

Har länge suktat efter AFRICA SPA WISDOM-serien men aldrig tagit mig för att börja köpa den. Så nu tog jag mig i kragen. Jag har ju redan det mesta jag behöver från The Body Shop så denna shoppingrunda blev det mest att köpa sådant som jag kommer komma att behöva när det andra tagit slut. Det är ju lika bra att passa på under rean. Jag fick även med en värme-mask denna gång. Jag har aldrig tidigare använt någon sådan och jag måste medje att det var väldigt bekvämt och eftersom värmen öppnar upp porerna passade jag på att använda mig av BLUE CORN 3-IN-1 DEEP CLEANSING MASK och ALOE PROTECTIVE RESTORING MASK direkt efter så att dessa kunde rengöra och återfukta ända in på djupet.

Instruktioner WARMING MINERAL MASK: Rengör ansiktet > använd ansiktvatten > fukta ansiktet lätt > applicera ett generöst lager med masserande rörelser men undvik området runt ögon och mun - värmen känner du direkt > vänta 5 minuter - masken kommer inte torka på huden > skölj med ljummet vatten.

Var noga med att alltid återfukta ansiktet efter att du använt en ansiktmask.

WARMING MINERAL MASK.

AFRICA SPA WISDOM. Kommer även inom en snar framtid införskaffa AFRICAN SPA WISDOM HAND & FOOT BUTTER och AFRICAN SPA WISDOM SALT SCRUB.

DOUBLE-SIDED FOOT FILE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback