PRECIS SOM OM MAN SIKTAR FÖR LÅGT, DÅ HAMNAR MAN LÅGT. MEN JAG VILLE GÅ LÄNGRE ÄN SÅ OCH HAMNA BLAND MOLNEN.

Jag kan faktiskt erkänna att jag är riktigt stolt över mig själv hittills i år. Det är inte många dagar som jag inte har spenderat tid på gymmet och gjort mitt bästa för att kunna nå mina mål. Träningsbloggen jag följer startade från och med den första januari en tävling som går ut på att samla stjärnor och jag har en hel del av den varan redan faktiskt, fast i mitt fall är det små paljett-hjärtan som klistras in i kalendern. Den 14e kommer första sammanställningen ske och jag vill så gärna hamna på listan över de som klarat sig bäst. Därför spenderade jag 2 intensiva timmar på gymmet idag. Flåset var uppe hela tiden och svetten rann bokstavligt talat. Imorgon och på lördag ska jag även försöka mig på sådana pass och sen blir det vilodag på söndag. Enligt mig så finns det ju faktiskt ingenting bättre än att träna tills svetten lackar och benen darrar av trötthet, att sen ställa sig under en kall dusch, njuta och bara känna hur allt rinner av en.

Sötsaker har det heller inte varit några problem med att hålla sig borta från. Okej, jag åt efterrätt på bröllopet som jag och Tommy var på, samt när syster bjöd ut hela familjen på restaurang, sen blev det en liten bit kladdkaka igår när vi besökte ett gäng vänner. Men det är väl inte dåligt i alla fall? Jag känner inget sug efter socker, snarare efter mat. Min mage kurrar och knorrar i princip hela tiden. Jag har en tendens att kunna äta som en häst, inte för att jag är hungrig, utan för att det är gott. Därför har jag nu börjar begränsa mina portioner till "lagom" och detta är inte min mage och jag överrens om.

Annars så har jag funderingar kring att vara "vit" i någon månad framöver. Jag har ingen större lust att förstöra mina resultat med alkohol. Jag har dock inte bestämt mig än eftersom jag såklart har lyckats bli bjuden på ett antal fester nu i framtiden. Dagens i-landsproblem..

Men jag kommer klara detta. Jag kommer bli nöjd och jag kommer bli det snart. Det är värt det.

Kommentarer
Postat av: Lisette

Du är så duktig så! Jag vill också vara duktig och hålla mig borta från sötsaker. Men jag SKA börja gymma så småningom!<3



Förresten, nu när jag ser gamla bilder på dig i ditt blonda hår så tycker jag nästan att du passade allra bäst som blondin. Men det är ju bara enligt mig :')

2012-01-13 @ 21:04:46
URL: http://lissielimelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback