LILLA EKO SITT STILL.

Till min lycka så hade The Body Shop kundklubbsdag idag. Självklart gick jag inte där ifrån tomhänt. Handlade man för över 400 kr så fick man en gåva värd 275 kr på köpet, så jag passade på. Det blev ett NATURAL LIP ROLL-ON för 75 kr, SPA WISDOM MOROCCO BLACK OLIVE & ARGAN OIL SCRUB för 250 kr och SPA WISDOM MOROCCO HEMP BODY MITT för 95 kr. Läppserumet är till 100% naturligt och doftar gott av apelsin. Skrubben som vann mitt hjärta blev till slut den från SPA WISDOM MOROCCO-serien. Den löddrade lätt och var väldigt smidig att fördela. Vanten jag köpte till var endast för att få lite mer riv vid behov. Gåvan man fick på köpet bestod av en SPA WISDOM JAPAN APRICOT & RICE FINISHING MIST och en SPA WISDOM JAPAN ADZUKI BEAN & RICE SHOWER GEL, jag vet dock inte om jag ska behålla dessa då mitt toalettskåp redan är fyllt till bredden. Sedan märkte jag även att de hårinpackningar jag beställt hem hade landat i brevlådan. POPPY SEED OIL REVIVING MASK - en utgången hårinpackning som jag lyckats få tag i hos en återförsäljare. Ska bli riktigt spännande att prova på den och se om den håller måttet.

NATURAL LIP ROLL-ON, SPA WISDOM MOROCCO BLACK OLIVE & ARGAN OIL SCRUB, SPA WISDOM MOROCCO HEM BODY MITT, SPA WISDOM JAPAN ADZUKI BEAN & RICE SHOWER GEL, SPA WISDOM JAPAN APRICOT & RICE FINISHING MIST, POPPY SEED OIL REVIVING MASK.

Kommentarer
Postat av: Lisette

sv; Hahah precis! Det beror också på vilket sällskap man har ;)

2012-03-03 @ 16:44:39
URL: http://lissielimelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback