THE HATCH IS COMIN' OPEN, OK IT'S OPEN. VERIFIED. I'M MOVIN' OUTSIDE, OK I'M LETTING GO. COPY THAT.

Idag klickade jag hem 2 stycken underbara linnen från Cheap Mondays vår/sommarkollektion. Ett svart och ett nude i lätt oversize med "spagettiaxelband" istället för breda axelband. Blev helt förälskad i flera plagg som jag hittade på Weekdays hemsida så jag satt och letade febrilt efter dem på andra hemsidor. Dessa 2 linnen som snart landar i min brevlåda var de enda plaggen jag hittade som jag verkligen ville ha. Weekday borde verkligen ta sitt förnuft till fånga och skaffa en webshop om de nu ändå ska ha en hemsida som de envisnas att fresta oss norrlänningar med. Ett plagg som jag verkligen dregglade över var en blus från MTWTFSS, helt underbart mönster och den skulle verkligen piffa till min garderob. Har länge letat efter en mönstad blus så nu kommer jag inte kunna slita mina tankar från denna och inget kommer verka lika snyggt. Nedrans! Annars så blev det även att klicka hem en jättefin klänning av märket Cheap Monday på Tradera. Hoppas att jag hinner få den innan fredag då det är utgång på g.

Och imorgon blir det en tur på stan med Antonia. Ska kika in ett skjortlinne jag hittat på Carlings, hoppas att det sitter bra för då får det följa med mig hem. Dock är det längre baktill och jag har en tendens att tycka att sådant är så fruktansvärt fult så jag kommer nog sy upp det i sådana fall, om inte, grattis Anna till ett perfekt plagg! Ska även kolla in lite annat, se om jag kan stryka en del från min fina lista som jag gjorde här om dagen. Känns som att jag bara genom att ha gjort den har kunnat identifiera mig själv bättre. Sen blir det att följa med Antonia på Make Up Stores kundklubbskväll och kanske inhandla något roligt där. Funderar på att testa lite olika sminkningar någon dag, sådant som jag inte brukar ha. Skulle vara roligt med något nytt nu till våren.
Annars så är jag väldigt nära på att köpa en IPhone 4S eftersom min mobil valde att gå sönder ännu mer idag och jag börjar bli lite less. Vad tycker ni? Är det ett bra köp eller ska jag vänta på bättre tider?

Kommentarer
Postat av: linda

folk säger att den där jävla s2 är bättre, men jag gillar dock min iphone, fast har ju inte testat den andra dock.

2012-02-28 @ 09:21:52
URL: http://llnda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback