JAG KOMMER, JAG KOMMER, JAG KOMMER, JAG KOMMER, JAG ÄR NÄSTAN DÄR.

Gårdagens träning gick som smort även fast jag glömde mina kära, nötta träningsskor, i format av ett par Converse, hemma. Det blev istället för löpbandet, 20 min alpinpass på crosstrainer vilket resulterade i 1,2 gå/joggade mil och 200 brända kalorier, jag kan erkänna att svetten rann och andan stod mig upp i halsen. Där efter blev det ca 10 min på löpbandet i uppförsbacke, rygg- och höftövningar och sista halvtimman en massa stretching.

Idag där emot kommer jag ha tillgång till mina kära Converse så då blir det löpa av. Innan sommaren har jag som mål att klara av att springa 10 min utan att stanna eller sakta ned. Än så länge klarar jag 5 men jag ska pressa mig till det yttersta idag och försöka komma upp i åtminstonde 7. Sen kommer jag nog köra på en del aktiv gång i brant uppförsbacke och lite styrka om jag känner för det. Sista halvtimman blir som vanligt stretching för fulla muggar. Dessutom får jag följe avLisette idag och några gånger fram över. Ett blad från 24 Seven landade i hennes brevlåda och meddelade att hon får träna gratis en hel vecka, jippijej säger jag bara! Men jag hoppas naturligtvis att hon snart skaffar gymkort och börjar vara där regelbundet med mig.
Trackback