HÄR UNDER VATTNET ÄR JAG BLÅ, I POOLEN DOFTAR VÄRLDEN KLOR.

Det är inte bara BM jag kommer börja med idag, jag har även fått hem ett nytt ögonfransserum som ska testa. ProLash+ heter det och ska tydligen vara 100% naturligt och det sägs ha blivit en hit. MNS gav ut en rabattkod så istället för 995 kr så kostar det bara 199 kr just nu. Denna gång hoppas jag verkligen att detta fungerar. Eftersom jag har använt världens sämsta vattenfasta mascara sen i somras så har mina ögonfransar bara blivit kortare och kortare. Jag insåg att det nog kan vara därför jag inte tyckte att det förra serumet fungerade. Därför har jag även köpt min favoritmascara, samma mascara som den vattenfasta fast vattenlöslig, igen så nu slipper jag nöta så fruktansvärt på fransarna.
 
Det sägs att man ser skillnad redan efter första veckan, det får vi dock se om, men den största skillnaden ser man efter 4-6 veckor så jag kommer hålla er uppdaterade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback