FIRST CLASS RIOT.

Ännu mer produkter jag sätter tänderna i idag! Ett bra tag nu har jag helt struntat i min hy och istället bara tvättat med vatten och sedan smort in med någon vanlig bodylotion i brist på annat. Men idag, när jag ändå börjar använda andra efterlängtade produkter, så passar jag även på att börja ta hand om min hy igen. Jag testade Seaweed-serien från The Body Shop första gången för någon månad sen och jag fastnade direkt. Detta är verkligen en perfekt serie för min hy, redan efter första veckan ser jag förbättring. Dagcremen är lätt och mattar ned hyn och nattcremen går fort in i hyn utan att kladda, till skillnad från andra produkter jag testat. Jag funderar även på att köpa peelingen i samma serie, har en prov här hemma som jag ska testa först för att se hur mycket riv det är i den. Kommer även använda en C-vitaminspray för extra lyster som också fungerar jättebra. Annars är jag riktigt nöjd och jag känner att jag hittat rätt.
 
Seaweed Clarifying Night Treatment
Seaweed Cleansing Facial Wash
Seaweed Ionic Clay Mask
Seaweed Pore Perfector
Seaweed Clarifying Toner
Seaweed Mattifying Day Cream
Vitamin C Energizing Face Spritz
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback