AND WE TRIED SO HARD, AND WE LOOKED SO GOOD.

Så där ja! Idag kommer jag äntligen börja med balsam-metoden. Förra veckan använde jag upp alla gamla produkter som aldrig mer ska sätta sin fot i mitt badrumsskåp, köpte in de sista produkterna jag kommer använda och det blev även en klippning på köpet. Så från och med nu kommer mitt hår vara så fräsch som det bara går och så ska det få förbli. Nytt, friskt och välmående hår ska få sparas ut och om kanske ett, ett och ett halvt år ska det sättas in en hårförlängning så jag äntligen får mitt efterlängtade långa hår.
 
Detta kommer jag använda mig av:
Sista SLS-schampot - Faith In Nature Hemp & Meadowfoam
Balsam - Rainforest Shine Conditioner
Hårinpackning - Rainforest Moisture Hair Butter
Hårolja - Sweet Lemon Beautifying Oil och även en ren Cocosolja
 
 Älskar nästan att jag valde att klippa kort. Dessa produkter kommer räcka i evigheter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback