SHARPEN MY BODY LIKE A PEN. COME ON, I NEED TO SHOW IT.

Inget godis, inget snacks, ingen alkohol, ingen läsk, ingen skräpmat, inget godfika, mycket vatten, mindre portioner, inget mjöl och träning, träning, träning sedan en månad tillbaka har resulterat i 4 kg viktnedgång. Det enda jag har unnat mig då och då är pop-corn men även det ska jag begränsa till endast lördagar. Fortsätter jag i denna takt så kommer jag att ha min drömkropp innan året är slut. Blir att kurera mina ben här näst så att jag kan börja löpa. Jag är sjukt motiverad och jag kommer klara det här!
 

Kommentarer
Postat av: Lisette

Heja heja! You can do it :)

2012-08-15 @ 21:45:45
URL: http://lissielimelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback