I AM NOT A ROBOT.

Dagen började med ett lång och svettigt motionspass trots att kroppen skrek efter att få stanna hemma och kurera mensvärken istället. Men nej, det blev 2,5 timme på gåbandet med tians uppförsbacke i snabb takt med lungnare inslag då mina leder sa ifrån. Detta resulterade i alla fall i att jag gått över 1,4 mil och bränt över 1400 kcal. Jag vet dock att jag hade kunnat göra bättre ifrån mig då jag första timmen brände ca 650 kcal och sista timmen bara 400 kcal. Jag kan ärligt talat säga att mina ben gick utav sig själva sista timmen och att leder av alla de slag värkte och gjorde ont. Men 10 kcal i minuten är då inte dåligt om ni frågar mig, särskilt med tanke på mensvärken. Och att få ett gåband att stängas av på grund av att det behöver nedkylas är inte heller så tokigt. Imorgon blir det att besöka gymmet igen, hoppas på att få med mig Lisette då också. Jag kommer dock inte hålla på i 2,5 timmar och inte bara motion då heller men jag hoppas på att jag kommer vara lika effektiv i alla fall.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback