CAN YOU BLOW MY WHISTLE BABY? LET ME NOW.

Bokade äntligen tid hos en kiropraktiker idag. Känner att min kropp inte är som den borde vara och den ständiga värken, dels i vänsterhöften, och pirret i fötterna om nätterna vittnar om att något är fel. Så om två veckor kanske det kan börja bli ett slut på all denna pina. Annars blev det ett riktigt bra och effektivt gympass senare på dagen. Blev en del motion, lite över 600 brända kcal under en timma och sedan blev det en massa armar. Körde på som vanligt med olika övningar tills de var som spagetti så nu hoppas jag på en fet träningsvärk imorgon/i övermorgon.
 
Sedan gick i alla fall jag och Lisette, som jag fick med mig på gymmet förresten, ned till älven och satt där i solen med svarta heltäckande kläder, som vi självklart drog upp där vi kunde, och åt melon, pumpafrön och bananer som återhämtning. Nu är jag äntligen hemma och nyduschad med magen full av tomatsoppa och ska se till att ta det lugnt en stund. Min blivande jobbcoach hörde för övrigt av sig idag och bokade in ett möte nu på måndag så nu kommer saker förhoppningsvis börja hända.
 
Händelserik dag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback