EVERYDAY I'M SHUFFLING.

Rättelse.

Det blev inte alls att stanna kvar på skolan igår eftersom jag märkte att jag glömt mina pluggrejer hemma. Så, jag drog mig in till stan direkt efter skolan. Blev att göra ett spontanbesök hos Sun Tan och efter det struttade jag vidare till gymmet. Väl där blev det en hel del travande på gåbandet och ett alpinpass på crosstrainern. Sammanlagt brände jag över 600 kcal på ca 2 timmar. Det blev också att satsa en hel del på ben så idag är träningsvärken ett faktum. Jag är riktigt nöjd över mig själv för jag satsade verkligen allt.

Mina måltidsersättare damp även ned i brevlådan! Diet Meal från MM Sports - en proteindrink som innehåller hela 20 g protein och bara 140 kcal per portion. Hej då skolmaten! Hej muskler! Jag vet, jag ha varit jätteanti proteinpulver men nu är jag så less på min kropp och på skolmaten att det faktiskt ska bli väldigt skönt att göra något åt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback