SWEET DISPOSITION, NEVER TO SOON.

Idag när jag kikade runt lite här och där så hittade jag DENNA förträffliga träningsblogg. Från och med februari i år finns det ett "träningsschema" som hon kallar "Become a beach babe whit me in 113 days". Schemat är späckat med olika övningar, promenader, peppning och nyttiga tips. Jag vet, det är ett helt år kvar tills det är sommar nästa gång, men jag tänker ändå ge detta ett försök. Bättre sent än aldrig! Och det är väl inte så farligt att bli en "beach babe" innan sommaren ens har börjat?
I övrigt så är hennes blogg fylld av hälsa, skönhet och inspiration till oss lyckosökare, kika mer än gärna in hennes blogg och ta del av hennes råd!


Kommentarer
Postat av: Sara

Du är redan en beach babe! Försöker du protestera så slår jag dig!

2011-09-14 @ 23:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback