WE LOOK SO GOOD, WE LOOK SO GOOD.

I förrgår va jag ju som sagt med Lisette, och det var en mycket trevlig kväll kan jag lova! Eftersom vi satt och pratade större delen av natten så fick jag också lära mig lite olika grejer. En utav dessa var att utgångsdatumet på skönhetsprodukter/smink syns i form av en symbol som ser ut som en liten öppnad burk, vanligtvis på bak- eller undersidan. I denna lilla burk står det ett tal och ett M. M = månader. Det är alltså så länge den håller.

Jag fick alltså reda på att i princip allt mitt smink gått ut, för ca 2 år sedan. Ni kanske kan förstå utifrån detta hur ofta jag sminkar mig? Det enda jag har kvar som fortfarande är fräscht, är den mascara, concealer och täckstift som jag köpte för ca 1 månad sedan, och utav detta är det bara mascaran jag använder i princip dagligen. Det är dags att göra en ändring på detta eller helt enkelt börja köpa smink som inte har utgångsdatum, annars kommer detta bli dyrt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback