BÄTTE DAGAR ÄR VÅR DESTINATION.

Hemkommen från te-film-äppelpaj-mys-kvällen med Lisette! Vi hade riktigt trevligt och filmen på en och en halv timma tog minst två timmar att se, det blev en del pausande och vi vilsade bort oss, i alla fall jag, en hel del. Jag kommer behöva se den filmen en gång till, 'Irene Huss - En man med litet ansikte', för att förstå hela handlingen.

Men, teet var gott och sällskapet underbart så det blev ett riktigt bra slut på denna härliga höstdag. Jag hoppas verkligen på fler sådana här kvällar.
Denna gång försökte jag mig även på blixt.




Kommentarer
Postat av: Lisette

sv; Det var jättekul att du ville & kunde komma! :D Trots att vi vilsade bort oss lite i filmen så hade jag iallafall jättetrevligt! Har man bra sällskap så spelar det inte så stor roll vad man håller på med, haha! <3

2011-10-02 @ 15:26:41
URL: http://lissielimelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback