WHERE THEM GIRLS AT.

Mitt uppe i dagens höjdpunkt; spakväll med Lisette!

Eftersom vi nyss börjat så har vi hunnit lägga en Honey & Oat-ansiktsmask från The Body Shop, en liknande som jag tipsade om för några veckor sedan, även denna 3-in-1 med peeling, rengöring och mask. Det är första gången jag använder denna och den var faktiskt mycket smidigare att arbeta med än den med Blue Corn. Dock så hade jag bara en prov så den räckte bara till var sin mask åt oss båda, men det blir nog att införskaffa denna någon gång i framtiden, skulle vara spännande att testa den under en längre tid för att bättre kunna bedömma den.

Vi har även hunnit göra en läppeeling som vi gjorde själva. Man ta bara lite honung och socker > blandar > applicera försiktigt > torka av > låt honungen göra underverk.

Annars så har jag hunnit plocka och trimma ögonbrynen, Lisette har även hunnit göra en hårinpackning. Detta borde även jag göra, men jag gjorde en för någon dag sen och jag måste sluta tvätta mitt hår så ofta som jag gör nu för tiden. Jag har märkt att det har en tendens att bli fett mycket fortare nu än förut. Så, nu blir det att dra in på duschandet!

Näe, nu här näst blir det fotbad, manikyr, fruktsallad, tjejfilmer och en massa prat.

Snyggast i Hjoggböle!


Kommentarer
Postat av: linda

Haha, ser inte ut som ni har ansiktsmask, bara jävligt dåliga hy ;)

2011-11-12 @ 07:52:10
URL: http://llnda.devote.se
Postat av: Lisette

Vi är så snygga så! Haha ;)

2011-11-12 @ 14:24:21
URL: http://lissielimelight.blogg.se/
Postat av: Sara

Vi måste också ha spakväll nån dag! :O

2011-11-19 @ 11:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback