HELA VÄRLDENS HUNGER SAMLAD I MIG.

Eftersom mitt nya CSN-kort inte kommit ännu så blev det inget gymkort idag heller, jag är snål och behöver studentrabatten. Men men, det blir då av så fort jag får det i min ägo. Jag kan knappt bärga mig efter att få slita tills svetten lackar och sedan få känna den där underbara känslan i kroppen att "nu klarar jag inget mer, nu lägger jag mig här och dör, skakar sönder varenda nerv i min kropp" och att sedan få ställa sig i en kall dusch och bara låta allt rinna av en. Jag tror ärligt talat att det inte finns någon underbarare känsla.
Jag var ju in och kikade på 24 Sevens lokaler i söndags, de var ju såklart jättefina. Ett riktigt gym med allt jag kan tänkas behöva; springband, crosstraining, avdelning med alla olika sorters vikter, tjejgym om man känner för att gömma sig lite, pilatesbollar och alla möjliga konstiga maskiner som jag verkligen inte kunde se funktionen i, men det kommer jag ju få lära mig när jag skaffar kortet eftersom att alla som börjar gymma får en gratis genomgång av maskinerna.
Vad som är ännu bättre är ju faktiskt att så länge jag gymmar på dagtid så kommer det finnas någon där. Så om jag oroar mig för att göra fel så är det bara att fråga en person som faktiskt vet. Alltså; ingen felträning här inte.

Annars så kan jag ha hittat den perfekta festklänningen. Det kan vara en sådan jag har letat efter länge. Måste dock trimma kroppen innan jag drar på mig ett sådant tajt fodral.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback