PLEASE, PLEASE, PLEASE LET ME, LET ME, LET ME GET WHAT I WANT THIS TIME.

Idag kunde jag då inte hålla mig längre. Undersökningen av vår hy som vi gjorde igår innehåller nämligen ett återbesök om ca 3-4 veckor om man vill, detta för att man ska kunna se om det har blivit någon förbättring. Jag kände alltså att jag behövde börja med mina nya produkter från The Body Shop som har stått där i skåpet och skrikit efter mig. Med detta menas alltså att jag slängde ut mina halvtomma gamla produkter och gick all in med det nya! Nu hoppas jag bara att detta fungerar och att min hy blir bättre. Jag vill ha tillbaka min fina hy. 

Jag började med att tvätta ansiktet med ALOE CALMING  FACIAL CLEANSER och smorde sedan in ansiktet med min VITAMIN C FACIAL RADIANCE POWDER MIX som jag berättade om för någon månad sedan. Denna C VITAMIN-kur ska jag då använda mig av de kommande 10 dagarna för att få extra lyster i ansiktet, en så kallad "städning" som expiditen uttryckte sig så fint. När jag smort in kuren så väntade jag cirka 10 minuter och la sedan på min ALOE SMOOTHING NIGHT CREAM och sist men inte minst ALOE EYE DEFENCE runt ögonen. Förhoppningsvis vaknar jag med hy smooth like baby's ass imorgon.
Jag kommer inom en snar framtid även börja använda mig av ALOE PROTECTIVE RESTORING MASK som hjälper till att skydda huden samtidigt som den mjukar upp och svalkar skönt. Denna kommer jag använda varannan vecka och jag kommer kombinera den med min BLUE CORN 3-IN-1 DEEP CLEANSING MASK.

ALOE-serien;

Blandad och klar VITAMIN C.

Lite andra produkter som jag snart kommer börja använda som underhålll. Jag kommer utvärdera vissa av dessa i andra inlägg så ni behöver inte oroa er. Upp ifrån och ned: CAMOMILE GENTLE EYE MAKE-UP REMOVER, VITAMIN C SKIN BOOST, VITAMIN E FACIAL OIL, RAINFOREST RADIANCE HAIR BUTTER och VITAMIN E MOISTURE CREAM.

Kommentarer
Postat av: Lisette

Nu måste jag ju också köpa nya hudvårdsprodukter! haha

2011-11-30 @ 16:16:51
URL: http://lissielimelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback