BLACK AND WHITE, SO UPTIGHT, WHILE WE RUN FOR PERFECTION. CAUSE THERE'S SOMETHING ELSE, SOMETHING BRIGHT AND PURE, SOMETHING THAT YOU'VE NEVER FELT BEFORE.

Äntligen blev det av. Gymkort införskaffat och första passet kört. Detta blev dock bara ett "lära-känna-gymmet-pass" men jag kom upp i puls och flåsade som en höggravid kvinna i ett 40våningshus. Bra pass helt enkelt och jag är jättenöjd med gymmet. Jag och Lisette for även och kollade upp vår hy idag. På apoteket har de så att man kan få komma och kolla upp sin hudtyp helt gratis. De har en liten manick som mäter hur stor talgproduktionen samt sebumproduktionen är. Jag fick då veta att jag är en så kallad "torris". Förvånad? Nej. På onsdag blir det att fara på aqua-spa och luska vidare. Även där kan man få gratis rådgivning angående sin hy och eftersom både jag och Lisette börjar bli smått desperata så tänker då vi testa allt. Gratis är ju gott.
Jag kommer även försöka trappa ned på mitt datasittande då också det påverkar hyn negativt. Ett tips till dem som sitter framför datorn mycket: använd solskyddsfaktor. På så sätt skyddar du din hy mot strålning som verkar uttorkande.

Årskort på 24 SEVEN.

Läs mer HÄR.

Här är mina värden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback