GOTTA DRILL A LAND, NEVER GIVING IN. GIVING UP'S NOT AN OPTION AND GOTTA GET IT IN.

Idag skulle jag ju verkligen ta tag i det där med gymkortet, det ville sig ju inte senast eftersom det strulade till sig. Men idag skulle det ju bli av samt mitt första intensiva och väldigt svettiga träningspass skulle få mig att sova riktigt gott i natt. Dock så fanns det ingen tid för gymning och eftersom jag vill ha ut så mycket som möjlight av mina pengar så tänker jag inte köpa gymkortet om jag inte kommer gymma samma dag. Annars så har en intensiv tanke jagat mig nu ett tag- jag ska sluta med onyttigheter igen när jag börjar gymma, kanske till och med nu? Jag vill se resultat - och det snabbt. Jag vill träna som en dåre i princip varenda dag och äta så nyttigt det bara går. Innan studenten ska jag ha min drömkropp. Jag är gärna på god väg redan till nyår då jag hoppas på att ha gå omkring i ett riktigt tajt fodral hela natten.

Det måste bli av snart. Det är bara korta 4 veckor kvar till jul och 5 ännu kortare veckor kvar till nyår. Saker måste börja hända. NU. Inget mer snack. Ingen kommer göra det åt mig.
Det är kul att jag ser ut som en fjunig liten moppepojke. Så gå det när förstör sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback