WITH YOUR FEET IN THE AIR AND YOUR HEAD ON THE GROUND, TRY THIS TRICK AND SPIN IT, YEAH. YOUR HEAD WILL COLLAPSE BUT THERE'S NOTHING IN IT, AND YOU'LL ASK YOURSELF; WHERE IS MY MIND?

HI2 ISO LADY. Bättre det än blixt. Men, balen igår var riktigt trevlig, dock har jag fortfarande sådan fruktansvärd värk i fötterna att en fotmassage inte ens är att tänka på, tur att jag ändå har en gullig och stark karl som erbjöd mig en igår när vi kom hem, dock var det för olidligt smärtsamt.
Vi var även och fotades innan, de bilderna får ni se senare när jag fått tag i dem. Det är synd att Umeå inte verkar ha något bra fotoställe som till exempel Bonstan eller Nordanå i Skellefteå.

Lite bilder från kvällen.
Välkomstdrinken. Här mötte jag väldigt många av Tommys trevliga vänner.

Snygg-kusinen med kavaljeren Jonas.

Robin och Connie, bordssällskap.

Jag och Sandra.

Jennifer.

Hela härliga bordssällskapet samlat!

Anna och Robin.

Jim och Stina.

Hampus och Maria.

Tjuvsmakad förrätt. Paj (?) med sallad och gódressing. Samt en sparris..

Förrätten, potatisbakelse med kyckling och sallad. Valde att fota den istället för den vegetariska, den var inte god, ser ni.

Efterrätten. Stelnad cocos med hallon som topping. USCH! Men visst ser det gott ut? Nästa bal ska jag inte vara vegetarian.

En duktig sångare som sjöng under kvällen.

Anton och Sandra.

Lite kul jag hade med min +10 lins. Visst älskar vi hög ISO?.. Fast jag tycker att det blir ganska fräna bilder, gryniga och estetiska.

SKÅL.

Hemkommen med trasiga fötter, lösögonfransar på vift, men med ett glatt humör och mindre ISO.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback