DU HAR ALLTING JAG SAGT PÅ TAPE, SÅ DU TROR DU HAR EN FRAMTID UTAN MIG.

Första och andra dagen på Axfood Närlivs är avklarade. Siffror siffror och åter siffror, trots allt så är det ett riktigt roligt jobb som jag redan känner att jag utvecklas av. Trevliga arbetskamrater, skrattretande dåliga och virriga telefonsamtal, från min sida, och ett tvång att använda glasögonen gör det hela lite enklare.

Imorgon blir en spännande och självständig dag. Någon som tänker sig till Lantärnan den 23?
Jag hade även denna dag lite roligt med min +10 lins och en rosa blomma, samt lite annat tjaffs.





Kommentarer
Postat av: Bea

Hej finis, jag saknar dig tokmycket! Bilderna på blommorna är helt fantastiska :)

2011-06-15 @ 19:42:37
URL: http://beatricelundahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback