WE COULD HAVE HAD IT ALL, ROLLING IN THE DEEP. YOU HAD MY HEART INSIDE YOUR HAND AND YOU PLAYED IT TO THE BEAT.

Hittills lyckas jag ganska bra med träningen och icke-godis-ätandet. Inget godis på två, WEHO, dagar och de senaste kvällarna har det blivit små övningar. Jag har träningsvärk. Vi får se om jag orkar mig ut på en långpromenad imorgon.
Annars så har dagen spenderats i sängen med en väldans huvudvärk och senare på kvällen blev det att se V för Vendetta med Simon. Riktigt trevlig kväll har det varit! Annars så har jag förälskat mig i en tröja som det nog mest troligt blir att införskaffa sig imorgon.
Härnäst blir det Trästocksfestivalen med mycket travande fram och tillbaka. Kanske man kan vinna lite på det? Så, mina få och kära läsare, då vet ni vars ni kan hitta mig de kommande dagarna, för inte är det då här. Kommer vara väldigt ont om datorer och tid för att uppdatera.
Jag finns på campingen mitt i den stora festen! Vi ses där!

Kommentarer
Postat av: hanna

HÄRLIGT ANNA! VI SEEEEEEEES!!!!!!!!!!

2011-07-22 @ 11:53:40
URL: http://hali.webblogg.se/
Postat av: linda

köpte tröjan på melba.se :)

Ska se om den håller i tvätten, för det är lite konstigt material, men håller den ska jag köpa en röd med :D :D

2011-07-26 @ 01:05:17
URL: http://llnda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback