VEM RINGDE 112?

Snacka om att helgen har varit upp och ned. Trästock, som man taggade otroligt mycket för, blev väl si så där. Inte ett enda band lyckades jag ta mig till. Förutom feber och huvudvärk så hade jag en väldigt trevlig stund nere på campingen, dock så blev det att fara hem en dag tidigare på grund av min sjukdom. Men, mycket nya människor kom in i mitt liv och mycket dålig musik har korsat mina hörselgångar. Jag sparar mina festival-nerver till Way out West.
Annars så märkte jag att det finns vissa på mitt jobb som inte förstår att man inte kan rå för att man är sjuk, vilket gjorde allting värre igår. Morgonen började med att jag tvingade mig iväg till jobbet, just på grund av att jag inte ville komma i mer onåd med denne "någon". Dock så slutade det med att man kallsvettig av feber med magont och huvudvärk blev hämtad några timmar senare. Jag vill faktiskt inte ens veta hur denne "någon" reagerat när hon tillbaka från fikat en kvart senare, märkte att ja inte satt på min plats. På en måndag av alla dagar.
Så, dagen spenderades i sängen med värktabletter, Tommy och film och denna dag kommer nog bli något liknande, dock utan Tommy. Usch, jag måste tvätta.

I lördags var det även exakt ett år sedan jag träffade min underbare Tommy för första gången. Ibland undrar jag vad jag har gjort för att förtjäna allt det här, men någonting bra måste det ha varit, eftersom att jag fick dig.




Jag var tydligen inte den enda som gillade den tröjan. Tommy ssprang iväg för att se Adept.

Kapten Röd.

'Tälta på Trästocks', bokstavligt talat.

Fest hos Mange.. Mange, Mange!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback