VARJE GÅNG DU MÖTER MIN BLICK GÅR EN STÖRNING GENOM LJUSET, VARJE GÅNG DU MÖTER MIN BLICK SÅ VET JAG VEM JAG ÄR.

På sista tiden har det ändå hänt en hel del. Den lilla tiden som jag varit ledig har jag verkligen försökt fylla med meningsfulla händelser. Veckan började då med Sommardroskan och fortsatte sedan med ett besök i Antons stuga med en massa trevligheter, Harry Potter del 2, tragiskt nog ett avlivande av en liten skadad hermelin, blondering, australiskt besök i form av Ross Phillips, volleybollspelande med en massa underbara människor och mycket mycket mer. Härnäst väntar Trästocksfestivalen och att träffa människor jag inte umgåtts med på länge.

Det har blivit en hel del fotning också. Här får ni lite bilder, de som faktiskt blev bra och sa något om veckan. Inte många alltså..
Antons stuga:

Bebisgädda som Joel fiskade upp.

Viktor, Tommy och Joel.

Även denna skönhet fick fastna på bild.

Australiensaren:
Ross Phillips bjöd oss på varsin "drink" på Kalles.


Volleyboll:
Jag och Kajsa blev barn på nytt.

Lite spel fick vi.


Det där var bilderna ni fick!
Tack alla ni som var med och förgyllde min lediga tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback