TROR DU VI KAN ROPA EFTER NÅN MED FÖRSTÅND, SOM KAN SE VAD VI GÖR OCH FÖRSTÅR VAD VI MENAR?

Idag blev det en hel del shopping kan man säga.

- Vanlig svart tröja från Peppercorn.
- Träningsbyxor från Inter Sport.
- T-shirt från Gina Tricot som klipptes om till gym-linne.
- Läderbörs från Access.
- HEMP HAND PROTECTOR från The Body Shop.
- VITAMIN E HYDRATING TONER från The Body Shop.
- 4-STEPS SMOKY EYES från The Body Shop.
- BID AND CURVY MASCARA från The Body Shop.
+ Jag fick en liten SUPER VOLUME MASCARA på köpet när jag visade upp en incheckning via Facebook.
+ Jag fick VITAMIN C MICRODERMABRASION från The Body Shop av Emma i julklapp.

Jag är mycket nöjd över mina köp, mycket för att jag inte behövde betala en förmögenhet för hela härligheten. Jag älskar mellandagsrea.

Det blev även av att gymma för första gången på flera veckor, självklart i min nya träningsoutfit. Jag kände mig väl si så där lite mer än lagomt snygg kan jag erkänna. Blev även att panikfärga håret inför nyår. Mörkt såklart, men som sagt så var det panik.

Ids inte lägga ut kläderna idag.


Kommentarer
Postat av: Lisette

Åh, du har färgat håret :D Nice!

2011-12-28 @ 10:25:03
URL: http://lissielimelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback