DU SÄGER ATT DU ÄR STARK, ATT DU VART IGENOM DET HÄR FÖRUT. DU KOMMER FORTSÄTTA, DET FINNS INTE MYCKET MER ATT SÄGA NU.

Jag tänkte då försöka börja gå lite efter kategorier här på bloggen. Foto, hälsa och skönhetsvård ska få vara de dominerande grupperna. Kanske kan jag få in en röd tråd i min blogg istället för att bara skriva hux flux varenda dag?
Vi får ju dock se hur det hela kommer gå.

Ikväll blir det i alla fall att fara vidare till Sara-rara Holmström och planera inför Göteborgsresan nu om en vecka. Vi vill ha helt klart för oss vad vi vill hinna göra, vart vi ska bo och hur vi ska ta oss till bussen. Det blir även att skriva ett kontrakt. Ett bindande kontrakt som bekräftar att jag kommer vara fri från snacks, kakor och godis. Och om jag nu bryter detta avtal så blir det min skyldighet att betala 500 kr till dem som kontraktet rör, var för sig vet vi dock inte än.
Jag kan ju meddela samtliga att detta med godis går fruktansvärt bra. Inget godis på.. Jaa.. Sen jag bestämde mig för att sluta för ca 2 veckor sedan. Dock är jag ju en ersättare. Pringles har blivit min trogne följeslagare framför filmerna nu mera, och hur mycket bättre är det? Snacks ska ingå i kontraktet. Inget ersättande här inte.

Jag hoppas på en lång, lång promenad ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback