I WANT TO LIVE LIKE COMMON PEOPLE, I WANT TO DO WHATEVER COMMON PEOPLE DO.

Äntligen hemkommen från Göteborg. Sliten till 1000, men, musikens plats i mitt liv har breddats. 'Pulp' och 'Noah and the Whale' har kommit att bli två av mina favoritband. Göteborg var fint och många stunder var riktigt trevliga, dock så hade inte alla tänkt att vi skulle få den underbara tid vi letade efter. Av alla människor i Göteborg så råkade vi nog stöta på alla de riktiga svinen. men, låt oss fokusera på det trevliga. Jag upptäckte ett nytt favorit-fik, vi gick på svartfester uppe på berg samt i skogar och vi lärde även känna mycket av de trevliga folket som Göteborg har att bjuda på. Göteborg kommer att besökas igen.

Så, trötta, slitna och med träningsvärk i hela kroppen, efter alla upp- och nedförsbackar, är vi äntligen hemma och börjar redan längta tills nästa festival. Jag tror dock inte på Way out West igen, Peace and Love är min grej. En sak som jag dock är mycket besviken över med denna helg, det är att mitt 70-300mm bara fick följa med en endaste dag. Jag hade gärna sett att det hade följt med på 'Pulp' och 'Noah', dock så hade jag inte tid att stå och tjaffsa med gubbar som hade noll koll på vad de höll på med. Men, en snygg rumpa fick man i alla fall mest troligt med sig hem.

Här får ni den trevliga varianten av äventyret.


I live at the seventh floor. Utsikten var spektakulär.


Vi mötte upp Jens.


Nytt favoritfik.


Hopp på dålig studsmatta innan klubbandet.


Vår host Therese och vi taggar inför 'Don Darlings' och 'Timber Timber'.

Pustervik.



'Don Darlings'.



Lite stolt får jag vara.

Första dagen på festivalområdet.
Systrami hälsade på.

'Fleet Foxes'.


'Thåström'.

Han må vara en diva som förbjuder all fotografering, men det går inte att neka till att 'Prince' var magisk.

'Noah and the Whale'.

"You guys want to see a dolphin?" - Pulp


ÄR DET EFTERFEST PÅ ERAN BALKONG? Hipster-Martin.

Pear och Therese.

Karin och Pear.

Finfina, vilsna tjernobylbarn för en billig peng?

Svartfest i skogen, nästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback