YOU HAVE STOLEN MY HEART.

Idag är det exakt två år sedan jag träffade min älskade Tommy för första gången på Trästockscampingen. Aldrig hade jag kunnat ana att jag skulle få vara med en så underbar människa.
 
Älsklingen chockade mig igår genom att fråga om vi kunde äta på restaurang idag, jag hade nämligen inte tänkt på att vi skulle fira detta men så blev det. Vi for till Valentinos där jag åt en god vegetariskt pasta carbonara och Tommy tog en Chao Chao-pizza. Trots att vi bara hann ses i någon timma så blev det en lyckad dag. Här näst blir det att titta på lite Flight of the Conchords och sen blir det att dra sig mot Trästocksområdet för att titta på Deportees och Stolen Deer.
 
Jag älskar dig Tommy. Jag gjorde världens finaste armband i pysselståndet på Trästocks.

Kommentarer
Postat av: Lisette

Ni är så fina tillsammans! <3

Svar: Tack gumman! Kan bara säga detsamma om dig och Sebastian! <3
Anna Vestermark

2012-07-22 @ 12:42:04
URL: http://lissielimelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback