OVERKILL.

Under den tiden jag spenderade i Malånäs var karln min snäll och sprang in en sväng på Claes och köpte en plattång åt mig. Fick testa Saras och den var riktigt bra, och billig på köpet. Har fått så pass långt hår att det lägger sig i nacken och bildar små "docklockar", därför går jag mestadels av tiden med uppsatt. Men nu är det slut med det. Jag kommer inte bli nöjd med mitt hår nu men jag kommer i alla fall bli mer nöjd än vad jag varit. Ärligt talat vet jag inte vad jag ska göra med mitt hår nu för tiden. Det är helt sönderblekt, slitet och tovorna får jag nästan leva med. Det skulle behöva en rejäl make over men jag vet inte hur mycket jag vågar göra med det då jag är rädd för att det ska bli ännu mera slitet. Sen vill jag ju även spara ut det, annars hade jag klippt av det för länge sedan.
 
Men som sagt så kommer jag bli mer nöjd nu. Nu ska jag bara se till att köpa lite nya hårvådsprodukter, bland annat värmeskydd.
BaByliss PARIS Ultra Slim.

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Otroligt vackra bilder! Jag gillar dina närbilder, du lyckas bra med dem. Och vattnet i solnedgång är minst sagt fantastiskt att se. Fint!
Kram

Svar: Åh! Tack! Vad glad jag blir :D
Anna Vestermark

2012-07-30 @ 13:48:00
URL: http://rosanatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback