WE NEED TO GET AWAY.

Lördag: Vi städade på vinden och sammanlagt blev det 13 soppåsar och 2 banankartonger med skräp + lite annat löst. Det blev även 3 lådor med säljbara grejer. Vinden är så gott som tom vid det här laget och vi är ännu inte klara.
 
Söndag: Lådorna med säljbara grejer, 4 påsar kläder och X antal annat tjoller fick följa med mig in till Folkparken för att försöka finna nya ägare. Varje söndag nu under sommaren är parkeringen uppe på Folkparken en enda stor loppis. Kom hem med en hel del pengar i fickan och började städa bilen. Dagen slutade med att jag däckade i sängen kring kl 6 och sov hela natten.
 
Måndag: Städade klart bilen och här näst väntar soptippen på att motta alla sopsäckar och banankartonger med skräp. Efter det blir det tjejkväll med ansiktmask, manikyr och film hemma hos min älskade vän Lisette! Jag kommer sakna henne denna vecka som kommer.
 
Tisdag: GÖTEBORG, här kommer vi! Längtar nåt så fruktansvärt tills jag än en gång får fika på mitt favoritfik Bönor och Bagels, shoppa loss inne på mina favoritaffärer och fota allt vackert. Sen så saknar jag ju syster också.
 

Kommentarer
Postat av: Lisette

Du får ha det underbart nu! Och åk en massa på liseberg åt mig, haha ;) Önskar att jag också kunde vara där D: Kommer att sakna dig med <3 Får se till att ses sen när du är tillbaka!

2012-07-09 @ 23:30:05
URL: http://lissielimelight.blogg.se
Postat av: linda

1. hoppas ni inte kastat mina grejer.
2. Kul att du saknar jävla bönor mer än mig ;(

2012-07-10 @ 06:04:08
URL: http://llnda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback