FOX ON THE RUN.

Idag när jag kom hem möttes jag av en väldigt glad överraskning. Mitt ögonfransserum har under min vistelse i staden hunnit landa i vår postlåda. Ikväll inviger jag Asemeras ögonfransserum och hoppas att inom 8 veckor har jag ännu längre och fylligare fransar.

Egentligen är jag redan väldigt nöjd med de jag har, det är knappt att jag behöver använda lösögonfransar. Dock har jag på senare tid råkat vara slarvig med att tvätta bort sminket och därför har det slitit väldigt mycket på mina fransar. Jag hoppas att detta ska kunna hjälpa dem på traven att återhämta sig och dels göra dem ännu finare.
 
Asemeras ögonfransserum 795 kr. Jag beställde mitt på Savemyday.se där de rabatterade ut det för 199 kr. Du hittar det HÄR.
Mina nuvarande fransar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback