ETT FEL NÄRMARE RÄTT.

Nu har jag äntligen kommit hem efter en veckas semester på olika håll i vårt avlånga land. Vi har sprungit genom regn, ätit äkta polkagrisar bakade av världsmästare, spenderat en natt i fängelse, lärt oss mycket onödigt vetande och även mycket om Sveriges historia. Men det allra bästa var att jag fick träffa min syster igen inom inte allt för lång tid! Jag kommer sakna henne oerhört mycket tills jag än en gång kommer kunna ta mig ned, om inte allt för länge förhoppningsvis.
 
Semesterdag nr 1: Efter att ha suttit i en bil med mamma och pappa i någonting som kändes som 1000 1000 timmar anlände vi äntligen till vårt första stopp; Ikea. Det blev en någorlunda snabb runda där vi mest kikade efter vad vi skulle införskaffa på hemvägen då vi inte ville släpa med oss allt för mycket på nedvägen. Det blev även en tur inne på Birsta City där det där emot inhandlades en del fina grejer - ett frågespel och en guldig paljettkjol, det blir dock att lämna igen denna skönhet då den inte känns som jag. Där efter fortsatte bilfärden mot dagens andra och sista stopp; Pappas morbror Harry, Moster Britta samt katten Frasse. Denna dag hände det inte alls mycket. Det enda vi gjorde var att shoppa, ha det trevligt, äta god mat och sedan gå och lägga oss för att orka med en liknande dag. Dock kom jag på mig själv med att inte ha tagit en enda bild denna dag, det var lite synd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback