100 YEARS.

Semesterdag nr 8: Sista semesterdagen och vi påbörjade den sista etappen innan vi åter skulle landa i hemmets trygga vrå. Åter igen en massa bilkörning innan vi återvände till Ikea för en snabb shoppingtur. Ännu ett frågesportsspel: Vuxenpoäng, tops, två nya sängbord, mängder av galgar och två små burkar för tops och bomullsrondeller fick följa med mig hem. Innan vi nådde vårt mål passade vi på att åter igen besöka Harry, Britta och Frasse för en snabb fika och en massa blomfotning.
 
Klockan 8 äntrade vi hemmet och jag kan faktiskt erkänna att det kändes riktigt skönt. Dock så saknar jag syster. Men så fort jag börjar få in pengar igen så ska jag se till att resa ned igen! Semesterveckan var helt och hållet underbar och jag har lärt mig så mycket nytt. Jag hoppas att det inte tar allt för långt tid innan familjen väljer att göra om detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback