THIS IS JUST A SIMPLE SONG.

Eftersom det känns som att hela himlen ska trilla ned snart så blev det inget gym för mig. Istället kör vi på hemma-spa-dag i brist på annat medan jag väntar på att Tommy ska komma hem och senare ikväll kanske det blir en promenad och en del övningar hemma istället.
 
Sitter just nu med ett por-plåster på näsan. De brukar dock ha en tendens att inte fungera på mig men jag ger dem en chans till. Ska även prova lite nya ansiktsmasker idag som jag aldrig använt förut. Ska bli spännande att se hur de ter sig. Fick även med ett prov på en jordgubbspeeling när jag beställde från eleven.se senast som är jättemysig och den luktar verkligen jordgubb. Nu väntar film, manikyr och pedikyr medan alla dessa ansiktsgeggor gör sitt!

Kommentarer
Postat av: Lisette

Åh, är scruben från mario badescu? Jag har velat prova deras produkter jättelänge :D

Svar: Ja, det är den! Den skimrar i rosa och peelingkorna är jordgubbsfrön :3 Jag tycker du ska testa! Känns som att de är väldigt lyxiga och naturliga :D
Anna Vestermark

2012-08-02 @ 17:41:17
URL: http://lissielimelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback