I AM SICK AND TIRED.

Då så. Idag skrev jag ett väldigt sansat meddelande till Facebook där jag tog upp gruppen "The Typical Engla", en grupp där de skriver olika skämt om den lilla flickan Engla som blev mördad och våldtagen för några år sedan. Jag skrev att de verkligen inte borde acceptera detta och att gruppen snarast borde stängas ned. Om de kan stänga ned grupper som visar bilder av lättklädda/nakna människor så borde de verkligen ta tag i detta. Denna grupp är så fruktansvärt respektlös mot alla i Englas närhet och jag förstår inte hur de som gillat sidan fungerar. Det är mobbning i högsta grad och jag känner verkligen för familjen. Om inte Facebook gör något åt detta snarast så kommer jag ta bort mitt facebook-konto. Jag tänker inte stödja en site där de håller på med sådant här och stöttar sådant här beteende. Jag hoppas verkligen att de kommer ta mitt meddelande på allvar eftersom den här gruppen sårar så fruktansvärt många människor. Nej, detta är oacceptabelt.

Kommentarer
Postat av: Lisette

Rätta takter!

2012-08-01 @ 17:26:12
URL: http://lissielimelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback