TÖM DITT RUM PÅ TONÅRSTANKAR NU. DU SA: GÖR DITT VAL, TA ETT SJÄLVSTÄNDIGT BESLUT.

En dag kvar i tonåren. Jag vill, som alla andra födelsedagar, se detta som en ny vändning. Sluta äta godis, börja träna och bli nöjd med mig själv helt enkelt. Men hittills har jag alltid misslyckats. Godiset som inte ens är gott skriker efter mig där det ligger i hyllorna och det är inte ofta jag står emot deras böner, och eftersom elljusspåret är igenvuxet så blir det inte mycket springande heller eftersom att jag måste springa på skogsmark på grund av mina knän och fotleder.

Men, nu måste det bli nya tag! Hur svårt är det egentligen att sluta äta något som man inte ens tycker om? Det låter ju löjligt enkelt. Sen har vi ju en skog direkt bakom huset också, dock så är den liten men några löjliga rundor runt, runt är ju ändå bättre än inget. Det spelar ingen roll vad mina grannar kommer tro.

Jag är less på att göra mig själv besviken hela tiden, att vara så svag. Självbehärskning är ett ord som ska komma att bli en stor del av min livsstil. Kan andra så kan då ta mig fan jag!

För övrigt så kan ni ju kolla in här; http://www.tradera.com/listing.mvc/itemlisting?alias=greenpartywoman , har nämligen lagt ut en del grejer på tradera, bl.a ett Nikon 18-55, en The White Stripes LP och lite smycken. Kolla in, det kan ju finnas något för dig!



Kommentarer
Postat av: Sara

Jag tror på dig gumman!:*

2011-05-17 @ 15:48:15
Postat av: Lisette

Jag tror på dig! Vi kan hjälpas åt, för jag måste också börja stå emot frestelsen till godis, kakor, och allt annat gott som alltid lyckas vinna över mig!

2011-05-17 @ 23:26:55
URL: http://lissielimelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback