TOMTEN JAG VILL HA EN RIKTIG JUL.

05 - Min Önskelista
 
Åh, det är så mycket jag skulle vilja ha men då skulle denna lista aldrig ta slut. Kan ju räkna upp det som står högst upp just nu i alla fall och som jag skulle bli överlycklig över att få.
 
- Frisörtid - Jag är så less på mitt hår just nu så det är inte sant. Jag går alltid med uppsatt och jag hatar när folk är i mitt hår, vilket jag alltid brukar älska, just eftersom det är så torrt och slitet. Jag längtar tills jag kan göra en Ombre och en riktigt bra håförlängning. Detta stå först på min önskelista och jag kan lugnt tänka mig att inte få något annat bara jag kan få göra detta!
 
- Löparskor - Märkte ju att mina Reebook var fejk eftersom de började falla sönder. Alla dekaler håller på att lossna och luftkuddarna som ska ge hela effekten har punkterats. Så jag bestämde mig för att börja kika efter nya. Jag hittade ett par löparskor inne på Inter Sport, Kajaano 18, som var riktigt sköna. De kändes knappt att man hade på sig dem eftersom de anpassade sig till foten och de var så lätta. Skorna är speciellt gjorda för löpning och passar bra för människor med till exempel rygg/led-problem då de har så bra stötdämpning. Denna sko skulle passa mig perfekt!
 
- Pengar till kläder - Jag behöver en ny garderob.
 
- Sminkning på Make Up Store - Vill verkligen börja sminka mig mer + lära mig hur jag ska göra när jag sminkar så detta skulle passa perfekt! Sminkning och smink för 500 kr = två flugor i en smäll. Har dessutom hittat en del skuggor och lite andra produkter där som jag mer än gärna skulle ha i min sminkväska.
 
- Presentkort på The Body Shop - Detta är en present som alltid gjort och alltid kommer gå hem hos mig då detta är en affär där jag ständigt slösar pengar. Mitt toa-skåp är proppat av deras produkter och det är näst intill det enda märket jag använder. Denna affär har en speciell plats i mitt hjärta så vill man vara nästan löjligt säker på att göra mig nöjd så är detta ett säkert kort!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback