I LOVE IT.

Efter att ha gått omkring med konstant träningsvärk i nästan två veckor så kände jag att det var dags att låta kroppen få vila. Senaste veckan ha jag inte satt min fot på gymmet och det enda jag gjort är att ta det lugnt och låta musklerna återhämta sig. Min hjärna har varit helt bortkopplad vad gäller hälsa. Jag har ätit precis vad jag vill, förutom det jag inte får äta på grund av godislöftet då, men vitt bröd och pasta har det varit gott om. Jag har låtit mig själv släppa allt det där och det ha varit riktigt skönt faktiskt, att inte hela tiden behöva tänka på vad jag stoppar i mig, hur mycket jag tränar och den där lilla ångesten över att jag rör mig för lite på grund av att jag inte har något att göra om dagarna. Jag har bara tagit det lugnt!
 
Men, nu är jag back on track igen! Denna vecka har säkert förstört mycket för mig, men det får helt enkelt vara värt det. Idag var det tänkt att jag skulle dra mig till gymmet men då försovde jag mig så klart. Men jag ska inte låta det hindra mig, det får bli tre ben/rumpa/lovehandles-videos från Blogilates istället och sen en promenad efter det. Det kommer bli jobbigt och jag kommer få ge gärnet, men jag kan klara det! Nu ska jag bara låta mina äggmackor sjunka ned lite och sen blir det att sätta igång. Fungerar detta och jag tycker om det så blir det nog att kombinera detta med gymmet.
 
Detta ska jag då köra här näst:
 
BEN
RUMPA
LOVEHANDLES
 
Önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: Annika

Cool bild :)

Svar: Tack så jättemycket! :D
Anna Vestermark

2012-11-06 @ 18:02:13
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback