WE WON'T BE BROKE FOREVER.

Som sagt, 400 kronors checken försvann väldigt snabbt. Eftersom The Body Shop för tillfället har tag tre betala för två på bland annat AFRICA SPA WISDOM-serien passade jag på att fylla på lagret inför sämre tider. Utöver 400 kronors checken så betalade jag endast 25 kronor, inte illa enligt mig!

Min mamma var för övrigt söt och köpte lite preliminära ansiktmasker, och även Clear Stripes, åt mig medan jag väntar på att ha råd med en ny mask. Jag fick även en liten ring med flera smala ringar som jag valde att ta isär. Tycker det är så snyggt med tunna ringar.




Kommentarer
Postat av: linda

köpte du ringarna på glitter? ta av dem när du tvättar händerna isåfall, :D

2012-05-17 @ 16:59:37
URL: http://llnda.devote.se
Postat av: Linn

Sv, tycker personligen den är lätt att få jämn. En flaska bör räcka till ett par helkropps-sprayningar. Har inte testat ännu :}

2012-05-17 @ 22:46:52
URL: http://linnlowes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback